Tárgy: Vállalat

Covid intézkedések a Remmersnél

péntek, 13.11.2020

A fokozódó vírushelyzetre való tekintettel cégünk új intézkedéseket vezetett be

Tisztelt Partnerünk!


Tekintettel a COVID-19 vírushelyzet fokozódására, cégünk az alábbi intézkedéseket vezette be a telephelyünkön történő vásárlás esetén:

  • A bemutatóterembe kizárólag maszkot viselő személy léphet be, kézfertőtlenítés után! A maszkot a teljes tartózkodás ideje alatt viselni szükséges!
  • A bemutatóteremben egyidőben maximum egy vásárló tartózkodhat, minden további érkezőnek az épületen kívül kell várakoznia!
  • A bemutatóterembe lépés előtt hőmérsékletmérést végzünk, 37,5 C felett a belépést nem engedélyezzük!
  • Amennyiben a vásárolt termék előkészítésére várni kell, kérjük az épületen kívül várakozzanak! Egyúttal felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az ügyintézés ideje a megszokottnál hosszabb lehet!
  • Irodai kollégáink többsége home office-ban dolgozik, ezért a helyszíni konzultáció lehetősége korlátozott. Kérjük, hogy amennyiben lehetséges, termékeinkről és az elérhető készletről érdeklődjön telefonon vagy e-mailben!
  • Céges ügyfeleinket kérjük, hogy előre küldjék át rendelésüket kollégáinknak, hogy számukra előkészíthessük az árut, ezzel is csökkentve a várakozási időt!
Köszönjük megértésüket és kérjük szíves együttműködésüket a fentiekkel kapcsolatban!

Kérdés esetén keressenek minket az info@remmers.hu email címen, vagy a 06 23 530 133-as telefonszámon.